Meldpunt woonomgeving

Logo meldpunt

Losliggende stoeptegels? Een kapotte lantaarnpaal of speeltoestel? Via het Meldpunt Woonomgeving geeft u het aan de gemeente door. Zo helpt u mee om Heemstede schoon, heel en veilig te houden. Uw melding wordt in principe binnen 2 weken afgehandeld. Spoedeisende zaken worden - indien mogelijk - zoveel mogelijk direct opgepakt. Als blijkt dat meer tijd nodig is dan 2 weken, ontvangt u een tussenbericht met een nieuwe planning.

Maak direct een melding online!

Wat is de status van mijn melding?

Overlast

Ook overlast van bijvoorbeeld vandalisme, geluidshinder of collectanten/verkopers aan de deur die u niet vertrouwt, kunt u hier doorgeven. Voor een effectieve aanpak van dit soort meldingen moet u altijd eerst contact opnemen met de politie. Bel hiervoor naar de meldkamer van de politie: 0900 88 44 (in geval van acute nood belt u het alarmnummer 112). Als de overlast structureel is én u vindt dat uw melding aan de politie onvoldoende resultaat heeft, neem dan contact op met het meldpunt van de gemeente. Wij stemmen uw melding dan af met de betrokken instanties.

Let op: U kunt hier géén stroomstoring, gaslek of problemen met water of kabeltelevisie doorgeven. Doe dit bij uw eigen maatschappij. 

Lettergrootte