Werkenden

De enquête is door 32 werkenden ingevuld.

  • Op de vraag wat is de parkeervorm in de straat antwoordt
    • 52% vrij parkeren
    • 48% betaald parkeren
    • 4% vergunning parkeren
    • 4% betaald parkeren en vergunningen
    • 0% blauwe zone
       
  • Op de vraag aantal auto’s bij werkgever antwoordt
    • 33% één auto
    • 19% twee auto’s
    • 19% drie auto’s of meer
    • 19% antwoordt ‘anders’
    • 11% geen auto
       
  • Op de vraag mogelijkheid parkeren in de buurt van werkplek antwoordt
    • 53,8% bijna altijd door mezelf en 56% bijna altijd door mijn bezoek
    • 15,4% bijna nooit door mezelf en 16% bijna nooit door mijn bezoek
    • 11,5% alleen overdag door mezelf en 12% alleen overdag door mijn bezoek
    • 7,7% alleen in het weekend door mezelf en 4% alleen in het weekend door mijn bezoek
    • 7,7% antwoordt niet van toepassing en 4% niet van toepassing door mijn bezoek
    • 7,7% antwoordt ‘anders’ en 13% antwoordt anders door mijn bezoek
    • 3,8% weet het niet en 4% weet het niet door mijn bezoek
    • 3,8% alleen doordeweeks door mezelf en 4% alleen doordeweeks door mijn bezoek
    • 0% alleen ‘s-avonds en ‘s-nachts door mezelf en 0% alleen ‘s-avonds en ‘s-nachts door mijn bezoek
       
  • Op de vraag oorzaak niet kunnen parkeren in de buurt van de werkplek antwoordt
    • 46% antwoordt ‘anders’
      25% er staan auto’s van bezoekers van het centrum die uitwijken voor het betaald parkeren
    • 25% er staan voertuigen die meer dan één plek in beslag nemen (camper, bus, caravan)
    • 13% er staan geen auto’s geparkeerd van mensen die met de trein en/of bus reizen
       
  • Op de vraag frequentie ervaren overlast van te hoge parkeerdruk antwoordt
    • 36% nooit, ik ervaar geen parkeerdruk
    • 20% minstens 1 x per week
    • 16% bijna dagelijks
    • 16% minder dan één keer per maand
    • 8% weet het niet
    • 4% minstens 1 x per maand
       
  • Op de vraag parkeren in de straat zorgt voor.. antwoordt
    • 60% antwoordt parkeren zorgt niet voor deze problemen of ongemakken
    • 20% minder goede toegankelijkheid
    • 16% afname van verkeersveiligheid
    • 12% afname van openbaar groen
    • 8% antwoordt ‘anders’
    • 4% minder speelruimte voor kinderen